april april

Har ni kört några roliga skämtar? Jag är helt misslyckad! Jag skrattar innan jag säger "april april" .. Det går bara inte, kan inte vara seriös haha.

Idag var det ju som vanligt skolan som gällde, stannade även kvar efter skolan, det behövdes. Men en sak irriterade mig väldigt mycket, det är att när jag väl är konsentrerad så måste det alltid vara jobbiga barn som skriker, skit irriterande. Och jag stannar ju kvar efter skolan för att ha lättare att koncentrera mig. Åh vad irriterande!

Linda rosing & Hugo = (?)
Hugo var ju trotts allt inte den rätte. Efter programmet bestämde linda sig för att fortsätta utan hugo p.g.a åldersskillnaden, tack snälla! Hon var ju för fan 15 år ändre. Men Hugo och Linda fortsätter vara vänner, inget mer.

Det konstiga är att på teve sa hon att hon verkligen var "kär", men sen säger hon att det aldrig var kärlek mellan dem. Hänger inte riktigt med :s ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0