barnhemmet

                     

Igår kväll blev det ingen inlägg alls eftersom datorn e pajj, den stängdes av helt automatiskt och man kunde inte sätta på den igen, tråkigt .. Jag hade väldigt många bilder och låtar som jag gärna skulle vilja ha tillbaks, men det går ju inte. Itsället får jag nu nöja mig med en jävlig seg dator utan minne. Funderar på att köpa en bärbar datorn men det är inte säkert än. Idag på morgonen gjorde jag inget speciellt, sov för det mesta. Vaknade omkring 18.00 men vid 20.00 var jag och ellen hos Carolins med Josephine. Vi kollade på film, barnhemmet heter filmen och jag tyckte att den var helt läskig, eller den var mer sorlig tyckte jag, vet inte riktigt hur jag ska förklara det men anyway så var den super bra! Jag skulle jätte gärna vilja lägga in några bilder från ikväll men som sagt så har den här datorn inget minne. Fram över så ska jag försöka blogga från min systers dator, där jag kan lägga in några bilder åtminstonde.
Men nu ska jag på promenad med mamma och Max snabbt sen kommer jag hem och lägger mig!


♥ kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0