bra jobbat!

Nu tycker jag att jag förkännar berömd. Jag har nått mina mål, eller ja på de ämnen jag inte trodde på, tummen upp för mig! Efter skolan var jag med oskar. Jag skulle ha redovisat engelskan klockan 16.00 men det gick inte så bra, men imorgon ska jag försöka på nytt. Jag är äntligen klar med alla mina rester och vilken lättnad måste jag säga. Känner mig så frå, och det ska bli jävligt skönt med sommarlov, och ännu bättre! 9orna är borta nästa termin, gud va skönt!


Nån som läst Metro? Där står det om det välkända chilenska vissångare, poet, singer/songwriter, teaterregissör och politisk aktivist, Victor jara. Victor jara mördades 1932 i den chilenska fotbollsstudio där dem torterade och sköt honom till döds. Nu efter snart 40 år har dem hittat ett par styckna som mördade honom, det ansers vara några från diktaturen, då pinochet orsakade allt. Men har nu rättegång med den chilenska armén och efter en läntan att låsa in dem i fängelset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0