on my way to the sun

Tja! Idag mötte jag Josephine snabbt i Tumba c och därifrån åkte vi vidare mot söder. I söder besökte vi några butiker och det jag verkligen ville var att besöka kyrkan igen. Igår var jag och J där, det var super kult! När jag väl kom hem väntade syster på mig för att åka och bada i brosjön, eller ja jag är ingen vidare "bad tjej". Jag får lätt öroninflammation vilket är det sista jag vill och så är det väldigt äckligt med vatten djur. Men det som är bra är att jag blev super brun idag, eller ja lite färg fick jag! Imorgon på morgonen drar jag och syster till badet igen, efter det möter jag Caroline och förhoppningsvis träffar vi våran älskade Tomas som jag saknar skjuky mycket! :D 

Nu måste jag fortätta kolla på fotboll, älskling spelar! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0