Rotebro

Shena gottfolk! Det var ett tag sen jag blogga. Hade tillgång till en dator men ville inte verka osocial. Jag har vart borta i ungefär 4 dagar, 4 otroliga dagar! Har haft det super kult och man kan nästan säga att jag tog et långsamt förväl av Grecia och Belen som imorgon åker till Bolivia. Dem ska vara där i omrkring 2 månader. Det ska blir kult för dem men mindre kult för mig. Tillsammans med Grecia och Belen har vi skrattar, gråtit och dansat ihjäl oss. Måste bara säga att fuck vad Vincent är en jäkla bra dansare, haha! Nu måste lilla jag ner till issas och köpa godis. Idag får det bli min sista dag, förhoppningsvis.



Kommentarer
Postat av: Belen

hej amor... ville ba saga att jag saknarejh skit mkt, vill skriva mer men jag sitter har i brasilien och ska snart ga for att nu ska vi ta planen till bolivia... :D sakarejh grovt :D puss pa dig halsa familjen :D

2009-06-17 @ 18:24:02
URL: http://belens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0