11 mars

Har inte bloggat så mycket som jag egentligen skulle ha gjort, istället har jag bara latat mig.
Idag skulle jag ut med isabel, vi skulle till norsborg och besöka en skola. Men istället stannade jag hemma p.g.a en anledning som jag helst inte skulle vilja skriva om. Men imorgon är det en ny dag med samma planer, med det menar jag att jag ska till norsborg med isabel haha.

Idag har jag vart barnvakt och hundvakt, jätte stressigt! Var hemma ensam med Leo, Max och Junior i hela 3 timmar ungefär eller kanske mer? Passade på att beställa kläder också, jätte söta!

Nu ska jag fixa te .. sen slänger jag mig i sängen och kollar på arga snickaren! :)

♥Kram amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0