den rätte för rosing

Någon mer än jag som älskar men samtidigt hatar linda rosing? låter helt konstigt men jag tycker att hon är en sjukt bra bloggare men jag hatar att hon förstorat läpparna, irriterade för att hon inte passar med stora. Snart börjar "den rätte för rosing" då ska jag kicka ut mamma från vardagsrummet och sitta och kolla på det samtidigt när jag gosar med Max.

Idag var jag i skolan, vilket var helt onödigt! jag kom vid 10 till skolan och gick hem vid 13, men jag pluggade med ingenting. Efter skolan drog jag hem till carro, vi grisade lite först sen gick vi ut och vandra lite. Vi gick till mystiska ställen som var helt coola.

Nu ska jag kolla på linda rosing innan jag missar det. puss


Kommentarer
Postat av: tomas lopez

årets bloggare heahea

2009-03-22 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0