Ny månad

I den här månaden, om 24 dagar bli pappa pensionär. Den här födelsedagen ska bli speciell, funderar på att ge honom något stort, men vet inte än. Har mycket tid på mig, men jag vill inte göra allt på sista minuten. Tips?

Idag har jag inte gjort mycket, hjälpt mamma en del och duschat den söte Max som bara stank förfärligt! Men nu är han ren som ny. Snart kommer min moster , och kusiner. Vet inte vad mamma har planerat men det ska bli mysigt.

Här om dan kom syster Tamara med goda nyheter. För ett länge sen hade vi en karaoke som bara var så jävla rolig! När man förlorade så buade en publik åt dig och när man vann hejade alla på dig, skit kult! Men det tråkiga var att mikrofonen hade gått sönder, vi letade och letade efter en ny men vi hittade en aldrig. Men nu hittade min syster en, nöjda och glade blev vi eftersom hon kom hem med en ny mikrofon och en ny skiva med nya låtar. Vad kult det ska bli och bjude hem några amatörer och sjunga!


♥Kram amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0