club top notch?

Kom precis hem ifrån staden som jag tidigare skrev om. Middag fick det bli och mumsigt var det. På väg till stan träffade jag Ruya en verkligen skön brud. Men det roliga var att på väg hem från stan så täffade jag henne igen och fick sällskap hem, eller ja änta tills Tumba. Där efter täffade jag felicia som tog samma buss som mig.
Några brudar kom fram till mig och karen och tyckte att vi borde gå til club thop notch vilket låter kult men känns helt fel. Festen är på lördag och ligger i universitetet. Känner mig hemsk som åker dit för att festa vilket de flesta förstår varför och plus så fyller syster år då. Kanske man borde stanna hemma och tråka, eller så borde man festa järnet haha.  

Nu måste jag plugga, har NO prov imorgon och jag satsar på VG vilket *håller tummarna* puss!


 Riktig härlig bild på mig och kraren, jk!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jobbar som trafik assistent, incheckning på flygplats bättre sagt :) Ha en trevlig kväll! Kram

2009-05-24 @ 18:52:26
URL: http://lightblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0