pluggis

Wow, jag har blivit riktigt kär i skolan nu. Låter helt sjukt men jag lämnar aldrig byggnaden. Idag kom jag hem vid 16.00 inte så jätte sent men jag pluggar fortfarande. No provet som jag egentligen skulle ha idag har flyttats till imorgon, tur det. Nu pluggar jag med spanska vilket är jätte svårt för mig, knappast mina föräldrar förstår och dem kommer liksom från Chile, sjukt va?Haha! Har jätte mycket jag måste ha gjort den här vecka, jobbigt! Jag stör mig på hur lärarna tänker, det här är den sista veckan för att redovia, men vad fan ska vi göra hela nesta vecka och veckan därpå? Smarta är dem inte trotts att det är "kunskap"skolan haha  (?) .. Nu ska jag göra mig i ordning lite, ska möta ellis men hör av mig ikväll, puss!


Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

yeah right! tack amandi, men jag ska lämna tillbaz den imorgon. får bli en ännu hetare dress.

och jaaag veet visst är det helt cp att vi har två veckor skola efter betygen sätts?!?!

helt missbildat ju :(

<3

2009-05-25 @ 19:12:08
URL: http://carjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0