rosa rosa och rosa!

Jag är helt besatt av rosa! det är den snyggaste färgen som finns. Pratade precis med mamma angående mitt rum, där ska det måla om och gissa vad? Rosa ska det allt va! härlig va? Eller jag vill inte överdriva jätte mycket, allt kommer så klart inte vara rosa men i stort sätt så är det en hel del.
Idag fick jag som sagt skjus av Tomas, vilket var super kult! För tomas skull så hade jag hjälm på mig, mitt huvud vägde som satan med hjälmen på haha. På torsdag är det Davids tur, ser fram emot och bryta något. Efter david blir det Robins tur vilket jag ser fram emot, hoppas "bästisen" inte är lika jobbig när han kör :)


Miley Cyrus - The climb
Miley cyrus är en asball brud med många otroliga låtar, den här är en utav mina favoriter, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0