Dogge doggelito i kunskapsskolan

Kom precis hem från skolan, där mycket hände. Doglas dom även är känd för dogge doggelito var i skolan. Han hjälpte tydligen 8orna med rap, vet inte riktigt. Men iallafall så hann man prata med honom och han var ju alldeles för trevlig. Lägger upp en video och bild senare ..

Snart ska jag göra mig iordning för dans, ska kanske börja dansa i skärholmen men först ska jag dit på testdag idag. Hoppas det blir kul!


Den här jackan kom hem idag, tycker att den var super mysig så jag hissar!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja verkligen;)



hatar att ha idrott direkt på morgonen :/ riktigt segt

2010-02-18 @ 17:37:42
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Leila

fin jacka hihi :D



reply:

japp! :D hm, i ettan läste vi inget speciellt för beteendeprogrammet och nu i tvåan är det enda vi har läst 'människan socialt och kulturellt' och religion å så. och hitills är jag jävligt nöjd, det är kul om man gillar att prata om människor, samhället och människors beteende och så :D

2010-02-18 @ 18:14:51
URL: http://galactic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0