God morgon

Igår hade jag ingen lust att sitta frmför datorn, var bara för trött. Men jag kan ju berätta lite kort om det jag gjorde igår.

I skolan pluggade jag inge bra. Bella var inte i skolan så jag fick helt enkelt vara med anadra. Satt med Robin e, Waldhagen, Jesper lindgren, Robin h, Adam, Linus, Jesper (85), Markus och  filip, jätte kult haha. Efter skolan följde jag med Calle & markus till centrum, därefter gick jag hela vägen hem, ensam. Senare under kvällen mötte jag Jesper, Jonas, Markus, Caroline, Jessica och Jossan. Hade de lite mysigt i det härliga vädret!

Gud vad många namn det fick bli i det här inlägget, haha!

Idag ska Mamma och pappa ut och äta middag, så hemme stannar jag ensam med syster. Men carro och jossan kanske kommer förbi, hoppas (?) .. :) Annars har jag inga planer för idag, det får blir hur det blir haha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0