Malin Kristina Karlsson

Ingenting känns rätt. Att ens skratta är fel med tanken på att jag förlorat en speciell person. Jag är en glad tjej som alltid leer och det är så jag fungerar, att vara ledsen och helt deppig är inte min grej, men utan dig är jag inte tillräcklig stark. Jag kan fortfarande inte fatta att det har hänt, du gick bort alldeles för tidigt. Jag vet att jag måste vara stark och tänka på att du har det mycket bättre där uppe. Men helvete vad svårt det är! Jag saknar dig fruktansvärt mycket mullls och jag orkar inte leva såhär längre, jag bär på smärtan inom mig och det gör allt mycket svårdare. Jag vill ha dig tillbaks!.. Förkännar jag verkligen det här? Jag vill vara hel, inte krossad. Men det jag aldrig glömmer är att ditt leende skapade lyckan i mig och att vara lycklig är det bästa som finns. Kommer jag någonsing vara lycklig igen? ... Jag behöver dig ...

                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt kommer att lösa sig gumman! du måste vara stark! alla kan förstå hur du känner men du kan inte känne dig så hon kanse har det bättre där och hon kommer alltid att vara med dej.hon komer inte att lämna dig ensam för att hon vet hur mkt hon betyder för dig, men jag säger inte att du ska glömma henne utan att du måste gå framåt, man ska leva livet baby, och vi kan tyvär inte bestämma vad som ska hända i världen utan vi lever bara i den. men om vi kunde bestämma så skulle inget sånt hända.

Nu måste du gå framåt bab, glöm inte hon kommer alltid att vara med dej. för att hon vet hur mkt du älskar henne.och alla kommer alltid att minnas henne för att hon var en bra kompis/person alla vet det.

2009-05-05 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0