Förlåt,förlåt,förlåt!

Jag vet att jag inte bloggat så pass mycket som jag lovat men jag har haft det fullt upp, det är ju trots allt sommarlov, då är man väldigt upptagen. Som många vet så har ung08 börjat och en sak måste jag säga, jag visste att darin skulle komma! Det var mitt livs lyckligaste dag även ifall mina saker blev stulna *suck*
Idag ska jag upp tidigt för att åka hem till min kära vän som inte vill vara hemma ensam, jag kommer förhoppningsvis klämma in ännu ett inlägg imorgon men tills dess får ni ha det super! Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: Jadå, jag har själv spelat förut :)

spelar du?

2009-08-14 @ 13:19:07
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Stephanie

SV: ja jag vet jag var också så jag hade fullt upp hela tiden så jag hade inte tid att skriva i min blogg.



allt bra meed dig =D

2009-08-14 @ 14:40:14
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0