bloggar från min systers dator

Som ni ser i rubriken så bloggar jag från min systers dator efterson min är helt seg, och tråkig. Nu har jag precis ätit klart frukosten,det fick bli ..
                                   Ett glas mjölk, gurka, flingor med yogurt  och en macka. Och nu är jag proppmätt.

Idag var det planerat att jag skulle följa med mamma in till sjukhuset, men istället åkte min storasyster Tamara med henne och jag fick stanna hemma med hundarna vilket är jätte jobbigt! Jag har inte fått bra sömn och är nu helt dödstrött, men sova kan man inte göra nu. Isället för att slagga ska jag klä på mig och gå på en lång promenad med Junior och Max. Skriver mer senare om hur dagen kommer att se ut!


♥ Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0