fettisdag

Nu har jag äntligen skaffat en blogg, igen! Jag har raderat mitt andra konto för att jag blev bara trött på den, den var ju också helt tråkig. Igår hade jag, Josephine, grecia och belen filmkväll. G & B slaggade hos mig, och idag tidigt på morgonen åkte dem hem. Idag skulle jag åka iväg till flottsbro vilket låter helt sjukt eftersom jag inte vågar åka skidor.. Men som tur stannade jag hemma. Snart ska jag skicka iväg min mamma och köpa, vi måste ha semlor! Själv så ville jag baka dem, men alla tyckte att det var en dålig ide. Nu ska jag göra mig i ordning lite, skriver mer ikväll. puss!

 

Kommentarer
Postat av: callin, vem annars?

det är här du gömmer dig din patetiska hora.

lovely att du ha skaffat blogg igen :D<3

2009-02-25 @ 12:05:02
URL: http://carjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0