Crossroads

Igår var det balkväll för årkurs 9. Jag och Ellen var servitriser och skämmde ut oss totalt, eller jag gjorde det iallafall, herre gud! Inget speciellt kult hände där förutom att alla var grymt söta. Nästa vecka har jag besöktid hos ögonläkaren, mina ögon är helt röda just nu och det kliar som fan! Igår hände det samma sak, irriterande. 

Idag hade jag tänkt åka till djurgårn med klassen men eftersom dem ändrade sig när vi väl träffats så ville jag inte med. Istället drog jag till till min kompis, hennes bror tog studenten och efter skulle det vara fest men den skippade jag. Istället åkte jag till vårberg och mötte Karens mamma som skulle ge mig en sak och därefter åkte jag till hallunda för att möta jossan. I hallunda skulle jossan ge miko några papper och sedan åkte vi till carro. Känns att jag har vandrat runt en hel del haha. Har en jätte söt klänning tills imorgon, men är inte riktig säker. Aja får se hur det blir, men nu ska mamma fixa manikyr på mig, puss!

Bone thugs and harmony - crossroads. Grym låt som väcker många minnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0