Malin "mullls" Karlsson

Adam tensta - Dopeboy, kommer ihåg att varje gång vi hörde låten så sjöng du galet, än idag tänker jag på det. Jag kan seriöst inte beskriva hur mycket jag saknar dig. Inga ord i världens språk kan göra det. Kommer även ihåg när vi blev förföljda av en pedofil i vretarna, då jag sprang som snabbast och du och bella skuttade er fram. Vi sa "aldrig mer vretarna", men det bröt i stort sätt alla tre. Nästa sommar fanns det ingenstans än vretarnas trakter som vi hellre ville
vara i. Framför allt tänker jag på dig, underbara lilla malin som alltid var full av energi, glad som aldrig förr och ditt skratt
var som det bästa i mitt liv. Jag har haft det svårt att förstå att du inte finns bland oss längre, jag har ingnorerat det för det mest och sagt för mig själv att det är inte sant, att du fortfarande finns vid liv, det som hände dig vill man inte förstå det är därför jag har nekat det för mig själv. Varje dag när jag stiger upp från sängen påminner jag mig själv att världen är orättvis men att du är vart du måste vara, även om det inte är här med mig. Ibland vaknar jag till och med upp med ett leende, då jag drömt om dig. Varje gång jag tänker på dig ryser det i hela kroppen, som om du vore här med mig, den känslan är det bästa som finns. Jag är så tacksam över att jag fick chansen att lära känna dig, 3 helt underbara år, år som aldrig suddas bort.  Jag ångrar att jag inte spenderade mer tid åt dig på sistonde. Ingen förväntade sig det här, tårar, smärta och krossade hjärtan. Du lämnade ett stort hål i mig som ingen någonsin kan ertätta. Om du inte fanns skulle jag aldrig tro på vänskap. Du fick mig att inse vad som var rätt och vad som var fel, du visade mig den rätta vägen i livet och var en så sjukt bra vän! Man kunde verkligen lita på dig, och du var alltid en bra lyssnare. Jag vill ha dig tillbaks, jag vill ha lyckan tillbaks. Men som sagt är livet orättvis och inget i livet är menat för lycka, tydligen. För all lycka du tog in i mitt liv, för att du förstog mig när ingen annan gjorde det, för att du såg det bästa inom mig och för att du gjorde mig till en bättre människa, jag är evig tacksam och för dig levar jag idag. 



 

Ta hand om Nicolas garcia både du och han förkännar ha det bra där uppe! Vaka över oss, som alla andra änglar i himlen, rest in peace Malin Kristina Karlsson & Nicolas Jajou Garcia. Ni är saknade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0