Pop kungen MJ

Detta är en enorm förlust. Han var skaparen av POP musiken och var även kallad som pop kungen. Snubben var grymt duktig och har så jävla bra låtar och han var endast 11 år när han blev en artist. Här nedanför kan du se på mina utvalda låtar av MJ, min "topp10 lista". Men jag måste erkänna att jag inte är ett stor fan av Michael Jackson, med tanken på allt annat han har gjort utanför musikindustrin. Men annars har han talang på att sjunga och jag bara älskar the moonwalk! 
  • Thriller 
  • Bad
  • Billie Jean 
  • Earth Song 
  • Will you be there
  • You are not alone 
  • We are the world
  • She's out of my life
  • Black or white 
  • Scream (ft janet)
        Rest in peace 1985 - 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0