So you think you can dance

Idag var jag i stan med syster. Skulle hjälpa henne välja en klänning, hon ska på fest snart. Vi kom hem med två klänningar typ, en blå och en i rosa, dem är ursnygga! Ikväll är det So you think you can dance, jag har väntat på det i ett helt år! Älskar programet. Förra året tror jag att det var Sabra som vann, har inte direkt nån bra minne men både hon och dominic var mina favoriter. Här nedanför kan ni se på en klipp där dem dansar till låten make it work-neyo, skit gullig video
  

Just nu ligger jag med Max och vilar ut lite. Har också kollat på några lokaler till my sweet 15, haha! Har kollat på Tumbas folkets hus som ligger i segersjö, har även kollat på lagrets men får se hur dte blir senare. Nu ska jag fortsätta mysa med Max, puss så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0