24 maj

alldeles strax ska jag ta tåget som åker mot stockholm, där möter jag Karen och så ska vi fika. Efter det vad jag inte vad vi hittar, kanske en shoppingsrunda, aja men det får bli som det blir. Det ska bli kult och träffa coolingen eftersom jag har inte sett henne på jätte länge typ.


Jag har tjatat som mitt märke som jag har mitt i ansiktet. Men nu ska äntligen ta bort den. Här under på bilden så har jag ringat runt whatever det är jag har i ansiktet.


Det är inte direkt nån snygg bild men det får duga. Hur som helst så kan man tro att det är en jävla finne, men detär det inte. Jag har haft det i stort sätt hela mitt liv, och det tycks vara från vattenkopparna. Under veckan ska jag till nån hudexpert som ska berätta för mig hur jag ska få bort den, antingen är det med laser, vilket dem fixar annars måste jag behandla det själv men nån produkt som jag måste köpa. Men i år ska den bort i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0