blogg på g igen (?) ..

Funderar på att börja skriva igen, men jag har varken lust eller  nån bra anledning. Det känns ändå fel att att börja skriva om mina "underbara, roliga" dagar vilket inte är sant eftersom jag tänker på malin hela tiden och allt känns fel. Visst borde jag börja leva livet för två och vara stark, men saknar henne så det gör ont. Tror inte att hon skulle vilja se mig som jag är nu så nu gör jag det här för ängeln min.

Idag kom bror hem, åt middag med oss och senare mot kvällen drog jag hem till Caroline. Förväntansfullt så träffade jag jacolin och familjern rahawi haha. Jossan var också där (wtf) .. det skulle vara menat att vi skulle kolla på the unborn men allt gick snett, det var något som inte riktigt fungerade.. vi bestämmde oss för att ta det lungan i stället och det funkade. Imorgon måste jag verkliegn plugga järnet, hade tänkt och göra det idag eftersom stackars lilla mig är så jäkla efterbeliven, jag var så säker på att det var söndag idag. Men nej, det var lördag. Har prov på måndag, all lycka till mig, satsar på VG men MVG skulle inte vara dumt. Nu ska jag bums till sängs, är trött som fan men jag hör av mig imorgon förhoppningsvis. puss!

 the turtles - happy together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0