rotebro

tja gott folk! just nu sitter jag hos grecis och belen och väntar på belen som duschar. Alldeles strax ska vi ner till VI oc köpa lite smått och gott. Gracia är inte hemma just nu men kommer snart hem. Jag och belen är hemma ensama, vi har solat och haft det galet kult. Jag är så jävla glad att jag redan blivit brun, fan vad härligt! behöver inte sola solarium längre. Igår fyllde syster år, 17 år! grattis i efterskott snorunge.
Familjen från pappas sida var hos och vi grillade och hade det mysigt. Senare mot kvällen åkte jag hit till rotebro och stannade här över natten. Snart måste jag hem, det är morsdag och så måste jag plugga galet!

nu ska jag iväg med belle, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0