22 oktober 2009

Woohow, då var det dags igen! Har egentilgen inte så mycket och berätta förutom att jag har pluggat sjukt bra den här veckan och redovisat 5 steg, halleluja! Jag har sovt ut hela dan idag och det är just därför jag känner mig så pigg just nu. Men snart måste jag slagga så jag kommer upp imorgon. Ska möta tomas och dra tillsammans med honom till skolan, får inte missa bussen!
De flesta vet att jag är "beoende" av Darin, och idag måste det vara min lyckos dag! När jag loggade in på darin hemsida så kom jag till en chattsida, där var tydligen darin med och chattade, jätte kult!


Kommentarer
Postat av: Alex

Woho!!

jag har bott granne med darin, så det så! :P

2009-11-12 @ 21:27:40
URL: http://fotomupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0